سنبله 04, 1398 09:36 Asia/Kabul
  • زخمی شدن دهها شهرک نشین صهیونیست درحمله موشکی نیروهای مقاومت فلسطین

منابع خبری گزارش دادند: در پی حمله موشکی نیروهای مقاومت از نوار غزه به شهرک های صهیونیستی هم مرز با این باریکه ۳۶ صهیونیست حین فرار به پناهگاه ها زخمی شدند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری معا فلسطین، گروه های مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهرک های صهیونیست نشین سدیروت Sderot، نیرعام Nir Am و ایرز Erez را با چند موشک هدف قرار دادند.

ترس و هراس از حمله موشکی نیروهای مقاومت فلسطین باعث شد تا شهرک نشینانی که تلاش می کردند به پناهگاه ها فرار کنند، مصدوم شوند.

پیش تر نیز رسانه های صهیونیستی تصاویری را منتشر کرده بودند که حاکی از اصابت یکی از موشک های پرتاپ شده از غره به نزدیکی مکان برگزاری جشنواره ای در  شهرک صهیونیستی سدیروت بود و مسئولان امنیتی اسرائیل از ساکنان سدیروت خواستند فورا" به خانه های خود بازگردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند، جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه مواضع نیروهای مقاومت فلسطین در "بیت لاهیا" شمال باریکه غزه را  بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی از دسامبر 2017 دور جدید حملات هوایی به باریکه غزه را در دستور کار خود قرار داده است که در این حملات تاکنون هزاران فلسطینی شهید و زخمی شده اند.

کلیدواژه