جوزا 12, 1400 14:15 Asia/Kabul

مهرداد هاشمی تیم ملی والیبال ایران فردا در روز نخست هفته دوم لیگ ملت های 2021 از ساعت 14:30 به وقت ایران در شهر ریمینی ایتالیا به مصاف تیم ملی کانادا می رود.

لیگ ملت های والیبال 2021 بعد از وقفه یک ساله به خاطر همه گیری ویروس کرونا از روز جمعه 7 جوزا به صورت متمرکز در ایتالیا برگزار شد. تیم ملی والیبال ایران تا امروز سه بازی انجام داده است.

به گزارش رادیو دری در دیدار نخست؛ تیم ملی ژاپن در سه ست متوالی برابر تیم ملی ایران به پیروزی رسید. در دیدار دوم مقابل تیم قدرتمند روسیه نتیجه شکست بود با این تفاوت که یک ست از تیم روسیه گرفتیم و این دیداردر نهایت با نتیجه 3 بر 1 تمام شد. در دیدار سوم و پایانی از هفته نخست، برابر تیم ملی هلند با ارایه یک بازی هماهنگ و زیبا موفق شدیم تیم هلند را در سه ست متوالی شکست داده و به هماهنگی نسبی دست یابیم.

فردا و در هفته دوم مسابقات به مصاف تیم ملی کانادا خواهیم رفت و با تفکر سرمربی جدید و البته کارکشته ایی همچون "ولادیمیر آلکنو" انتظار یک بازی منسجم از جوانان تیم ملی داریم. آلکنو با بهاء دادن به جوانان، زمینه ساز هماهنگی و خود باوری  در مسابقات  المپیک توکیو شد. 

 

 

شکست تیم والیبال ایران مقابل روسیه در لیگ ملت‌های والیبال

کلیدواژه