عقرب 11, 1401 12:13 Asia/Kabul
  • تمجید AFC از ملی پوش فوتبال ایران بعد از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا
    تمجید AFC از ملی پوش فوتبال ایران بعد از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا

کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC از ستاره تیم ملی پوش فوتبال ایران بعد از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرد.

به گزارش رادیو دری، «مهدی طارمی» ستاره تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه شب به همراه تیم "پورتو" پرتغال در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل "اتلتیکو" مادرید قرار گرفت و با گلزنی، تیمش را با نتیجه 2 بر یک برنده کرد تا به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد راه پیدا کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمجید از ستاره تیم ملی فوتبال ایران بعد از درخشش  در دیدار شب گذشته نوشت: «مهدی طارمی» ستاره ایران  تیمش را به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا هدایت کرد.

تمجید AFC از طارمی بعد از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ملی پوش ایران با اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با زدن 5 گل در رده سوم بهترین گلزنان لیگ قهرمانان قرار دارد.

طارمی در دو ماه گذشته درخشش بی نظیری به همراه پورتو داشته است و جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر و باشگاهش را کسب کرد.

خبرگزاری رویترز نیز در گزارشی به آمادگی بالای «مهدی طارمی» در آستانه شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرد و او را ماشین گلزنی نامید.

دراین گزارش آمده است: طارمی که این روزها مرد اول پورتو در رقابت‌های مختلف است، شب گذشته نیز موفق شد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یکی از گل‌ نخست تیمش را وارد دروازه اتلتیکومادرید کند. 

این خبرگزاری در ادامه گزارش خود روند پیشرفت طارمی در این چند سال را تشریح کرده و او را فرمانده خط حمله تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌داند.

"مهدی طارمی" بازیکن هفته «فیفا» شد

کلیدواژه