جوزا 22, 1402 19:00 Asia/Kabul
  • مربی تیم ملی فوتبال افغانستان: بازی با ایران، شانس فوق‌العاده ای برای ماست
    مربی تیم ملی فوتبال افغانستان: بازی با ایران، شانس فوق‌العاده ای برای ماست

در آستانه دیدار تیم های ملی فوتبال افغانستان و ایران، مربی تیم فوتبال افغانستان، ایران را تیمی صاحب‌نام در آسیا و جهان خواند و گفت: رقابت با این تیم برای بازیکنان ما شانس فوق‌العاده ای است.

به گزارش رادیو دری؛ حمیدالله یوسف‌زی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال افغانستان که در نشست خبری پیش از بازی افغانستان و ایران شرکت کرده بود افزود: تیم فوتبال ایران در سطح آسیا و جهان تیمی صاحب نام و با تجربه است که رقابت با آن می‌تواند برای بازیکنان جوان ما به خصوص ستاره‌هایی که تازه به تیم پیوسته‌اند، آزمون خوب و شانس فوق العاده ای است.

یوسف‌زی که در غیاب عبدالله المطیری سر‌مربی تیم ملی فوتبال افغانستان در این نشست خبری حضور یافته بود اضافه کرد: ملی پوشان افغانستان، باخت در بازی نخست با قرقیزستان را فراموش کرده و درصدد ارائه بازی قابل قبول برابر تیم قدرتمند ایران هستند.

سر‌مربی تیم ملی فوتبال ایران نیز در نشست خبری جداگانه ای، فوتبال را زبان مشترک همه ملت‌ها دانست و گفت ملتها از طریق فوتبال می‌توانند به هم نزدیک شوند و از فوتبال لذت ببرند.

Image Caption

 

قلعه نویی افزود: ما به همه تیم ها احترام می گذاریم و بازی با تیم افغانستان نیز دیدار ساده ای نخواهد بود.

در ادامه این نشست خبری، احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: فردا اولین بازی ما در کافاست و افغانستان هم مانند سایر تیم‌ها قابل احترام است و سعی می‌کنیم در این بازی، کیفیت همیشگی‌مان را ارائه کنیم.

تیم های ملی فوتبال افغانستان و ایران در ادامه رقابت‌های فوتبال مرکز آسیا (کافا)، ازساعت 7:30 عصر(بوقت افغانستان) روزسه‌شنبه در شهر بیشکک قرقیزستان به مصاف هم می روند.

عبدالله المطیری سر‌مربی تیم ملی فوتبال افغانستان که در این بازی به دلیل محرومیت حضور ندارد.

دررقابت‌های فوتبال مرکز آسیا، تیم‌های ملی فوتبال افغانستان، ایران، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و تاجیکستان به‌عنوان اعضای دائمی فدراسیون فوتبال مرکز آسیا و تیم ملی عمان به‌عنوان مهمان، حضور دارند. 

افغانستان در گروه (ب) این مسابقات با کشورهای قرقیزستان و ایران هم‌گروه است.

تیم های ملی فوتبال افغانستان و ایران به مصاف هم می‌روند

تیم ملی فوتبال افغانستان مقابل تیم ملی فوتبال ایران بازی بسیار سختی پیش رو دارد

کلیدواژه