دلو 21, 1402 13:16 Asia/Kabul
  • درخواست فدراسیون فوتبال ایران از فیفا برای تعلیق فوتبال اسرائیل
    درخواست فدراسیون فوتبال ایران از فیفا برای تعلیق فوتبال اسرائیل

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) تعلیق رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

به گزارش رادیو دری، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای از فیفا، اتحادیه‌های فوتبال و اتحادیه‌های عضو آن خواست با توجه به اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی در فلسطین و ارتکاب جنایات جنگی در غزه، مجموعه‌های برنامه ریزی فوتبال در جهان در چارچوب اقدامی اثرگذار و به صورت جبهه ای متحد با هدف تعلیق کامل فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی از تمام فعالیت‌های مرتبط با فوتبال اقدام فوری و جدی صورت دهند.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران می افزاید: اقدام فیفا می تواند از استمرار جنایات های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین جلوگیری کند تا زمینه امدادرسانی غذایی، آب آشامیدنی، اقلام دارویی و پزشکی به مردم و غیرنظامیان بی‌گناه فراهم شود.

همچنین فدراسیون فوتبال ایران در این بیانیه تصریح کرده است: اقدام فوری فیفا  نماد انسان دوستی و عملی شدن منشور جامعه فوتبال جهانی در زمینه مسوولیت‌های اجتماعی و انسانی و حرکتی درخشان و ماندگار در تاریخ فوتبال خواهد بود.

وزارت بهداشت غزه در جدیدترین گزارش خود روز شنبه اعلام کرد که در شبانه روز گذشته 107 شهروند فلسطینی در غزه به شهادت رسیدند که با احتساب آنها، شمار شهدای فلسطینی از آغاز عملیات طوفان الاقصی به 27 هزار و 947 شهید رسیده است.

درخواست دبیر کل سازمان ملل متحد برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه

خشم جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

کلیدواژه