عقرب 14, 1402 08:31 Asia/Kabul
  • درخواست دبیر کل سازمان ملل متحد برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه
    درخواست دبیر کل سازمان ملل متحد برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه

دبیر کل سازمان ملل متحد که طی 29 روزی که از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه می‌گذرد، اقدام عملی ملموسی انجام نداده است، بار دیگر توقف جنایات و حملات رژیم صهیونیست‌ی به غزه را خواستار شد.

به گزارش رادیو دری،‌ «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل متحد روز شنبه بار دیگر ضمن درخواست توقف جنایات و حملات رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد، از حمله رژیم صهیونیستی علیه کاروان خودروهای امدادی در خارج از بیمارستان شفا در غزه احساس وحشت کرده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر جمعه هم  دروازه ورودی بیمارستان الشفاء در غزه را بمباران کردند که این اقدام 60 شهید و زخمی برجای گذاشت.

صهیونیست‌ها بیمارستان کودکان را در غزه بمباران کردند

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسرائیل، روبه افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه می دهد.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از رژیم صهیونیستی هستند.

۱۴۵ شهید در ۲۹ روز در کرانه باختری/ ۲۰ هزار زخمی در انتظار درمان در غزه در سایه بمباران‌ها

کلیدواژه