دلو 21, 1398 14:59 Asia/Kabul

مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد مقدس همچون سال های گذشته بصورت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند

عضو شورای تشکل های مهاجرین افغاستانی مقیم خراسان رضوی گفت: مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد مقدس همچون سال های گذشته بصورت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند.

حجت الاسلام احمد بهشتی در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همه مستضعفان و آزادیخواهان جهان اظهار داشت: تشکل های افغانستانی مقیم مشهد مقدس بر اساس تکلیف دینی و شرعی و به پاس از مهمان نوازی ایرانی ها مانند سال های گذشته دوشادوش خواهران و برادران ایرانی در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شرکت می کنند.

این فعال فرهنگی-اجتماعی افغان یادآور شد: شورای هماهنگی تشکل های افغانستانی مقیم مشهد مقدس مجموعه ای از تشکل ها و مراکز فرهنگی-اجتماعی است که در این شهر فعالیت دارند و هماهنگی صورت گرفته که در روز 22 بهمن مهاجرین افغانستانی ساعت 9 صبح در مقابل حسینیه هراتی ها در خیابان بهار مشهد اجتماع کنند و به جمع راهپیمایان بپیوندند.  

آقای بهشتی عنوان کرد: مسلمانان و مومنان دنیا نظام جمهوری اسلامی ایران را در راس محور مقاومت در برابر استکبار جهانی می دانند افغانستانی ها هم می خواهند در این محور قرار بگیرند و از این موهبت الهی در این عصر دور نمانند.

وی افزود: زمانی که افغانستانی ها در کنار برادران و خواهران ایرانی در مراسم مربوط به محور مقاومت و از جمله بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت می کنند به این معنا است که از محور مقاومت و نیروهای مقاومت در برابر استکبار جهانی و زورگویان حمایت می کنند.

 

کلیدواژه