کسانی که به نام اسلام به جان مسلمانان افتاده اند، نمایندگان اسلام امریکایی هستند
(last modified 1396-03-14T10:43:37+00:00 )
جوزا 14, 1396 15:13 Asia/Kabul

کسانی که به نام اسلام در راستای ایجاد تفرقه بین مسلمانان عمل می کنند و به جان مسلمانان افتاده اند، نمایندگان اسلام امریکایی هستند

رییس مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان گفت: کسانی که به نام اسلام در راستای ایجاد تفرقه بین مسلمانان عمل می کنند و اختلافات شیعه و سنی را دامن می زنند و به جان مسلمانان افتاده اند، نمایندگان اسلام امریکایی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید عیسی حسینی مزاری در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری در حاشیه همایشی تحت عنوان "امام خمینی(ره) و قرآن؛ احیاگر اسلام ناب محمدی و افشاگر ماهیت اسلام امریکایی" به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: نمایندگان اسلام امریکایی چه با چهره داعش، چه طالبان و چه القاعده خون مسلمین را در کشورهای اسلامی می ریزند.

دبیر کل حزب اسلامی تبیان تاکید کرد: اسلام امریکایی اسلام جمود، اسلام تهجر و اسلامی است که مطابق فرهنگ غرب عمل کند و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) اسلامی است که مطابق پسند امریکایی ها عمل بکند.

وی افزود: سردمداران حکومت های کشورهای اسلامی که به پیروی از این اسلام عمل می کنند سران دولت های وهابی و در راس سران دولت عربستان سعودی هستند. طراحان اصلی اسلام امریکایی هم استراتژیست های امریکا و رژیم صهیونیستی می باشند که برنامه های خود را توسط عده ای از مسلمان های بی خبر اجرا کرده و مشکلات زیادی برای مسلمانان ایجاد کرده اند.

به گفته حسینی مزاری تنها راه نجات مسلمین روی آوردن به اسلام اصیل و اسلام ناب محمدی (ص) است که حضرت امام خمینی (ره) برای اولین بار در تاریخ آن را مطرح کرد. با تبیین اندیشه های این اسلام و فرهنگ سازی آن در میان مردم می توانیم به راحتی با اسلام امریکایی مبارزه کنیم، مشکلات جامعه را حل و ر راستای مقتدر ساختن جامعه اسلامی توفیقاتی بدست آوریم.

این فعال سیاسی-فرهنگی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ادامه راه توسط امام خامنه ای عنوان کرد که مهمترین دستاورد، بحث اسلامی بودن نظام است آن هم اسلام ناب محمدی و مردم جمهوری اسلامی ایران سعی دارند که بر محوریت اسلام ناب عمل کنند که این موضوع باعث اقتدار نظام ایران شده است.

حسینی مزاری گفت: دستاورد دیگر این انقلاب سبک و شیوه جدیدی از حکومت داری است بر مبنای ولایت فقیه که باز همان اسلام ناب می باشد، رویکردی که باعث ایجاد نظامی در ایران شده که حدود چهار دهه ادامه دارد و هر روز استحکام و اقتدار بیشتری پیدا می کند.

وی اضافه کرد: دستاورد دیگر انقلاب اسلامی ایران استقلال ایران است و استقلالی که این انقلاب و امام راحل (ره) برای مردم ایران به ارمغان آورد مثال زدنی است، مردم ایران با  داشتن این استقلال در جهان هستند دارای اقتدار و جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه ای امروز در محور جهان اسلام در عرصه مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد و با سربلندی به مسیر خود ادامه می دهد.

کلیدواژه