دلو 16, 1396 15:34 Asia/Kabul

احیاء ارزش های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردمسالاری دینی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران است

عضو شورای اخوت اسلامی در ولایت بلخ افغانستان گفت: احیاء ارزش های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردمسالاری دینی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

امیر محمد ضیایی در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ارزش های دین مبین اسلام هم در ایران و هم در سایر کشورهای اسلامی رو به گسترش گذاشت. امروز در جمهوری اسلامی ایران به ارزش های اسلامی توجه خاصی صورت می گیرد و ارزش های انقلابی و اسلامی همچنان در حال نفوذ به دل های مسلمانان جهان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به ارزش های اسلامی تکیه داشت، امروز نیز در راستای ترویج و گسترش آن کار می کند و در سایه انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی و مردمسالاری دینی هم تمثیل شده که حضور پرشور مردم پای صندوق های رای و انتخابات از نمونه های بارز آن است.

این کارشناس فرهنگی افغان عنوان کرد: تکیه بر آرای مردم در انتخابات هم نشانه عدالت است و هم مردمسالاری دینی و مشاهده می شود که جمهوری اسلامی عدالت اجتماعی را در رئوس کار خود قرار داده و توجه و تکیه آن به آراء مردم در انتخابات هم برای مردم دنیا کاملاً مشهود است.

به گفته ضیایی این مسایل از برکت انقلاب اسلامی و رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) است و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای هم از زمانی که رهبری انقلاب را به عهده گرفته نظام را مدبرانه و حکیمانه رهبری می کند و در برابر سیاست های استعماری با قامت استوار ایستاده است.

وی اضافه کرد: احیاء ارزش های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردمسالاری دینی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی بوده و اثرات آن پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی قابل مشاهده است.

 

کلیدواژه