سیاست‌های آمریکا در قبال ایران محکوم به شکست است
(last modified Sat, 27 Apr 2019 09:24:33 GMT )
ثور 07, 1398 13:54 Asia/Kabul

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سیاست‌های یکجانبه آمریکا در قبال کشور‌ها از جمله ایران را محکوم به شکست دانست.

سردار سرلشکر «سیدیحیی رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئیس همایش بین المللی "جهان اسلام در افق ۱۴۱۴"، روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: ایران اسلامی با سابقه چندهزار ساله خود آن قدر قابلیت انعطاف و قدرت سیاسی، اقتصادی، نظامی و نفوذ منطقه‌ای و بین المللی دارد که آمریکا نمی‌تواند به آن آسیبی وارد کند.

سرلشکر صفوی با تاکید بر اینکه آمریکا توان توقف صادرات و فروش نفت ایران را ندارد تصریح کرد: ایران بعد از عربستان بزرگترین دارنده ذخایر نفتی و بعد از روسیه بزرگترین دارنده ذخایر گاز جهان است لذا آمریکا نمی تواند ایران را در صادرات و فروش نفت محدود کند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، عربستان و امارات کوچک‌تر از آن هستند که در برابر ایران حرفی برای گفتن داشته باشند ،افزود: ایران محور ثبات و امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا است.

سرلشکر صفوی با تاکید بر اینکه قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول است گفت: آمریکا طی ۱۰ سال آینده از منطقه غرب آسیا خارج خواهد شد.

رئیس همایش بین المللی "جهان اسلام در افق ۱۴۱۴" همچنین با اشاره به برگزاری این همایش که از فردا (یکشنبه) به مدت دو روز در تهران برگزار می شود، افزود: ایران پرچم دار تمدن سازی در جهان اسلام است.

کلیدواژه