دلو 08, 1399 14:44 Asia/Kabul
  • ادامه تعلیق کانال ترامپ در یوتیوب
    ادامه تعلیق کانال ترامپ در یوتیوب

سخنگوی یوتیوب از تصمیم این وبگاه اینترنتی برای ادامه تعلیق کانال دونالد ترامپ خبر داد.

به گزارش نشریه پولیتیکو؛ «ایوی چوی» سخنگوی یوتیوب با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، با توجه به تداوم نگرانی‌ها درباره احتمال وقوع خشونت، تعلیق کانال یوتیوب «دونالد ترامپ»رئیس جمهور پیشین آمریکا همچنان ادامه خواهد داشت.

در این بیانیه به این موضوع که تعلیق کانال یوتیوب ترامپ تا چه زمانی ادامه خواهد یافت، اشاره ای نشده است.

این در حالی است که قرار بود پس از ورود "جو بایدن" رییس جمهوری آمریکا به کاخ‌سفید تعلیق کانال دونالد ترامپ در یوتیوب تمام شود اما سخنگوی یوتیوب اعلام کرد تعلیق کانال ترامپ همچنان ادامه خواهد داشت.

 نشریه پولیتیکو همچنین گزارش داد که دسترسی یوتیوب «رودی جولیانی» وکیل شخصی ترامپ را نیز برای شرکت در برنامه درآمدزایی که به افراد امکان کسب درآمد از فعالیت‌های خود در یوتیوب می‌دهد، ‏ به طور موقت محدود خواهد کرد.

کانال یوتیوب ترامپ به دنبال آشوب‌های خونین ششم ژانویه(17 جدی) گذشته در واشنگتن، حمله حامیان وی به کنگره و متهم شدن وی به «دامن زدن به آشوب ها» به حال تعلیق درآمد. 

پیش از این نیز  شرکت توییتر حساب کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا  و نزدیکان او از جمله ژنرال  " مایکل فلین " مشاور سابق امنیت ملی   و  " سیدنی پاول "  از وکلای کارزار انتخاباتی وی  را به علت خطر سوء استفاده از این حساب ها در تحریک طرفداران وی به خشونت تعلیق کرده بود.

 

کلیدواژه