قوس 29, 1400 09:23 Asia/Kabul
  • برپایی تظاهرات«مرگ بر اسرائیل»در لاهور پاکستان
    برپایی تظاهرات«مرگ بر اسرائیل»در لاهور پاکستان

تظاهرات «مرگ بر اسرائیل» با حضور رهبران سیاسی و مذهبی پاکستان و اقشار مختلف مردم در شهر «لاهور» برگزار شد و شرکت کنندگان با حمایت از مقاومت فلسطین ، رویکرد تهاجمی امریکا در قبال ملت‌های اسلامی را محکوم کردند.

به ‌گزارش رادیو دری،تظاهرکنندگان با سردادن شعارهای ضد امریکایی و  ضد صهیونیستی‌، همدستی رژیم اشغالگر قدس با قدرت  های استکباری برای هدف قرار دادن ملت‌های منطقه و تشدید غارت سرزمین‌های فلسطینی را محکوم کردند.

جواد نقوی از رهبران مذهبی پاکستان  در این  تظاهرات ، هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی  را  نازک تر از تار عنکبوت دانست  و گفت:همدستی نیروهای استکباری با  این رژیم غاصب باعث افسارگسیخته تر شدن آن شده است.

جواد نقوی  ، سازش برخی از حاکمان عرب برای عادی سازی روابط با رژیم تل‌آویو را حاکی از جهل آنان نسبت به تاریخ فلسطین و بی اعتنایی به آرمان‌های مردم مظلوم این سرزمین دانست.

دیگرنمایندگان  احزاب و گروه‌های مذهبی پاکستان تهاجم اخیر نیروهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سرکوب غیرنظامیان فلسطینی را محکوم و خواستار نقش آفرینی سازمان‌های بین‌المللی  برای دفاع از حقوق مردم فلسطین و جلوگیری از اقدامات ظالمانه صهیونیست‌ها شدند.

تاکید « عمران‌ خان » بر برگزاری تظاهرات سراسری ضد صهیونیستی در پاکستان

 

 

کلیدواژه