جدی 23, 1400 09:22 Asia/Kabul
  • جانسون مجبور به عذرخواهی شد
    جانسون مجبور به عذرخواهی شد

«بوریس جانسون» نخست‌وزیر بریتانیا در پارلمان این کشور پس از افشاگری‌ها درباره حضور در یک مهمانی در دوره قرنطینه کرونا، عذرخواهی کرد.

به گزارش اسکای نیوز، بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا پس از اعتراف به شرکت در مهمانی می‌گساری در باغ داونینگ استریت (دفتر کار و محل اقامت نخست‌وزیر) در دوران اولین قرنطینه برای مقابله با ویروس کرونا، عذرخواهی کرد.

نخست‎‌وزیر بریتانیا امروز (چهارشنبه) در سخنرانی خود در پارلمان این کشور تحت فشار شدید نمایندگان گفت، «به اندازه کافی آموخته است که بداند کارهایی وجود دارد که ما انجام دادیم و درست نبوده است».

بر اساس گزارش اسکای نیوز، «نخست‌وزیر اعتراف کرد، "در تاریخ ۲۰ مه ۲۰۲۰ درست بعد از ساعت ۶ بعدازظهر به آن باغ رفت تا از کارکنان (نخست‌وزیری) تشکر کند" و "۲۵ دقیقه بعد" به دفتر خود بازگشت».

بوریس جانسون با تاکید بر اینکه او باید مسئولیت وقایع مربوط به برگزاری این جشن در دوره قرنطینه را برعهده بگیرد، افزود: « من باید همه را به داخل می فرستادم. باید راه دیگری برای تشکر از آنها (کارکنان نخست‌وزیری) پیدا می‌کردم».

«کر استارمر» رهبر حزب اپوزیسیون کارگر در واکنش به سخنان نخست‌وزیر، از بوریس جانسون خواست، کار درست را انجام دهد و از منصب خود استعفا دهد.

کلیدواژه