جوزا 03, 1402 11:09 Asia/Kabul
  • پوتین: سیاست غرب به ناامنی در جهان منجر شده است
    پوتین: سیاست غرب به ناامنی در جهان منجر شده است

رئیس جمهوری روسیه گفت، در حالیکه غربی‌ ها آشکارا به‌دنبال تشدید تنش و دامن زدن به ناامنی در جهان هستند، کشورهای مستقل از آسیا تا آفریقا باید به معماری غیرقابل تقسیم امنیتی در جهان کمک کنند.

به گزارش رادیو دری، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه امروز چهارنشبه در پیام تصویری خطاب به مقامات عالی امنیتی بیش از صد کشور حاضر در یازدهمین اجلاس امنیت بین‌الملل در مسکو اعلام کرد، بهترین جایگزین برای سیاست مخرب غرب و تهدید، تحکیم ثبات در جهان و سیستم واحد غیرقابل تقسیم امنیتی در جهان کنونی است.

رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد، جهانی چند قطبی و عادلانه را پیش‌رو داریم و ایدئولوژی نازیسم و افراط‌گرایی ناچار به تاریخ خواهد پیوست.

یازدهمین اجلاس سالانه امنیت بین‌الملل امروز چهارشنبه با حضور دبیران شورای امنیت ملی، مشاوران روسای جمهور کشورها در امور امنیت ملی، فرماندهان سرویس‌های ویژه و سازمان‌های مجری قانون از صد و یک کشور جهان در مسکو آغاز به‌ کار کرد.

همزمان با برگزاری نشست‌ عمومی و کمیته‌ های تخصصی، یازدهمین اجلاس سالانه امنیت بین‌الملل به محل رایزنی و مذاکره دوجانبه و چندجانبه بین مقامات شرکت کننده تبدیل شده است.

پوتین: غرب عامل جنگ اوکراین است

کلیدواژه