ثور 11, 1403 12:09 Asia/Kabul

با گسترش اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به ادامه جنگ رژیم نسل کش اسرائیل در باریکه غزه 97 دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه های ویرجینیا و تگزاس توسط پلیس بازداشت شدند.

به گزارش رادیو دری، پلیس آمریکا روز دوشنبه در تداوم سرکوب دانشجویان حامی فلسطین و مخالف رژیم غاصب صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا 91 دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه ویرجینیا و 6 دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه تگزاس را بازداشت کرد.

پلیس آمریکا در ادامه سرکوب و بازداشت دانشجویان حامی فلسطین و مخالف رژیم جعلی صهیونیستی، 25 دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه جورجیای این کشور را نیز دستگیر کرد.

در همین حال، مسئولان دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا در تداوم سرکوب تجمعات دانشجویان حامی فلسطین و عملی کردن تهدیدهایشان، تعلیق دانشجویان حامی فلسطین از تحصیل را آغاز کردند.

خیزش دانشجویان در حمایت از غزه؛ دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

اعتراضات دانشجویی در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم نسل کش صهیونیستی که از دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا آغاز شد، با وجود مواجهه با سرکوب از سوی مقام‌های آمریکایی ابتدا به دیگر دانشگاه‌های این کشور شامل ییل، نیویورک، هاروارد، تگزاس و کالیفرنیای جنوبی سرایت یافته و در ادامه موج اعتراضات به دانشگاه‌های سایر کشورهای غربی از جمله فرانسه، آلمان، کانادا، بریتانیا و استرالیا رسیده است.

رژیم نسل کش صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا و مقابل چشمان سازمان‌های حقوق بشری و بین‌المللی بیش از شش ماه است که با حمله به باریکه غزه اقدام به نسل کشی مردم بی دفاع این منطقه کرده است.

رژیم جعلی اسرائیل در این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی، نداشته است.

شمار دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به 900 نفر رسید

سرکوب شدید دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا

کلیدواژه