اسد 28, 1403 11:46 Asia/Kabul

نامزد انتخاباتی حزب دموکرات آمریکا با اعتراف به نارضایتی مردم این کشور از گرانی‌ها و هزینه‌های بالای زندگی، وعده داد که جلوی گرانی‌ها را می‌گیرد.

به گزارش رادیو دری، کامالا هریس نامزد انتخاباتی حزب دموکرات آمریکا وعده داد که با تصویب قانونی، برای افزایش قیمت‌های مواد خوراکی ممنوعیت فدرال ایجاد خواهد کرد و برای خرید مسکن هم یارانه دولتی خواهد داد.

نماینده حزب دموکرات در انتخابات 2024 آمریکا گفت: ما می‌دانیم که هنوز خیلی از آمریکایی‌ها از گرانی‌ها تحت فشارند و هزینه‌های زندگی آنها بسیار بالاست و بخش بزرگی از جامعه آمریکا با اینکه سخت کار می‌کنند، برآمدن از عهده‌ی هزینه‌ها برایشان خیلی سخت است.

هریس این اظهارات را در حالی بیان می کند که وی معاون رئیس جمهوری فعلی آمریکا است. 

از سوی دیگر دونالد ترامپ نامزد انتخاباتی حزب جمهوریخواه آمریکا سیاست‌ها و برنامه اعلامی هریس را کمونیستی توصیف کرد و گفت این سیاست ها به ویرانی آمریکا خواهد انجامد.

ترامپ گفت: کامالا هریس الان در حال مطرح کردن یک سیاست کنترل قیمت کمونیستی است. این کار منجر به کمبود مواد غذایی، جیره‌بندی، گرسنگی و تورم شدیدتر در آمریکا خواهد شد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پنجم نوامبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد و کامالا هریس و دونالد ترامپ نماینده های حزب دموکرات و جمهوریخواه در این دوره از انتخابات هستند.

افشاگری‌های جدید بایدن و ترامپ

کلیدواژه