هریس نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به طور رسمی پذیرفت
(last modified 1403-06-02T05:38:11+00:00 )
سنبله 02, 1403 10:08 Asia/Kabul
  • هریس نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به طور رسمی پذیرفت
    هریس نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به طور رسمی پذیرفت

" کامالا هریس " معاون رئیس جمهوری آمریکا، نامزدی در انتخابات 2024 ریاست جمهوری این کشور را رسما پذیرفت .

به گزارش رادیو دری، "کامالا هریس " پنجشنبه شب در روز پایانی کنوانسیون ملی چهار روزه حزب دموکرات، با پذیرفتن نامزدی در انتخابات 2024 ریاست جمهوری آمریکا خطاب به جمهوریخواهان گفت : در صورت پیروزی، رئیس جمهوری همه آمریکایی‌ها خواهم بود و کشور را فراتر از حزب و خودم قرار خواهم داد.

«کامالا هریس» نامزد انتخاباتی حزب دموکرات آمریکا اخیرا وعده داده است که با تصویب قانونی، برای افزایش قیمت‌های مواد خوراکی، ممنوعیت فدرال ایجاد خواهد کرد و برای خرید مسکن هم یارانه دولتی خواهد داد.

دونالد ترامپ نامزد انتخاباتی حزب جمهوریخواه آمریکا این سیاست‌ها و برنامه او را کمونیستی توصیف کرد که به ویرانی آمریکا خواهد انجامد.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا بیش از یک ماه پیش از شرکت دوباره در انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری و از نامزدی معاونش هریس حمایت کرد. هریس در صورتی که در انتخابات ماه نوامبر پیروز شود اولین زن و اولین آمریکایی هندی‌تباری خواهد بود که به ریاست جمهوری آمریکا می‌رسد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد و کامالا هریس و دونالد ترامپ نماینده های حزب دموکرات و جمهوریخواه در این دوره از انتخابات هستند.

نظرسنجی جدید در آمریکا: هریس ترامپ را پشت سر گذاشت

اعتراف کامالا هریس به نارضایتی مردم آمریکا از اوضاع اقتصادی

کلیدواژه