دونالد ترامپ رسانه های آمریکا را «فاسد و تهوع آور» توصیف کرد
(last modified 1395-05-25T04:13:50+00:00 )
اسد 25, 1395 08:43 Asia/Kabul
  • دونالد ترامپ رسانه های آمریکا را «فاسد و تهوع آور» توصیف کرد

"دونالد ترامپ" رسانه ها را به حمایت از هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم و آنها را تهوع آور و فاسد توصیف کرد.

 "دونالد ترامپ" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با هدف قرار دادن روزنامه نیویورک تایمز ، رسانه ها را« فاسد و تهوع آور» توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، دونالد ترامپ روز یکشنبه در چندین پیام تند که در صفحه تویترش منتشر کرد رسانه ها را به حمایت از هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم و آنها را تهوع آور و فاسد توصیف کرد.

این نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنین با بیان این که رسانه ها وی را به صورت صادقانه همراهی نمی کنند گفت: چنانچه به همین صورت مسائل پیش برود هیلاری کلینتون را با بیست درصد رای بیشتر در انتخابات هشتم نوامبر شکست خواهم داد.

ترامپ افزود: «رسانه‌ها تجمع‌های انتخاباتی مرا به درستی پوشش نمی‌دهند و هرگز درباره موضوعات اصلی بحث نمی‌کنند و هرگز میزان دقیق شرکت‌کنندگان و اشتیاق در تجمعات را نشان نمی‌دهند».

این اولین باری نیست که این میلیاردر آمریکایی از روزنامه نیویورک تایمز انتقاد می کند به طوری که وی با اشاره به مشکلات مالی و مدیریتی این روزنامه آن را در حال ورشکستگی توصیف کرده است.

ترامپ در یک گردهمایی که شنبه شب در کنتیکت و با حضور تعداد زیادی از مردم برگزار شد نیویورک تایمز را روزنامه ای خواند که بهتر است به جهنم برود.

 

 

 

کلیدواژه