سید حسن نصرالله: زمان نقص حاکمیت لبنان از سوی صهیونیست ها پایان یافته است
(last modified 1398-06-12T03:37:04+00:00 )
سنبله 12, 1398 08:07 Asia/Kabul
  • سید حسن نصرالله: زمان نقص حاکمیت لبنان از سوی صهیونیست ها پایان یافته است

دبیرکل حزب الله لبنان با هشدار به رژیم صهیونیستی بخاطر اقدامات تحریک آمیز این رژیم ضد لبنان، گفت: هر اقدام تحریک آمیز صهیونیست ها با پاسخ کوبنده مقاومت روبرو خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سید حسن نصرالله دوشنبه شب در اظهاراتی با تاکید بر اینکه زمان  نقص حاکمیت لبنان از سوی صهیونیست ها پایان یافته است، گفت: حمایت دولت، ارتش و مردم لبنان از عملیات اخیر مقاومت ثابت کرد که حزب الله در پاسخگویی به تهدیدات صهیونیست ها از پشتوانه محکمی برخوردار است.

دبیرکل حزب الله با اشاره به عملیات ناکام هفته گذشته پهپادهای متجاوز رژیم صهیونیستی در حومه جنوبی بیروت گفت: با هوشیاری ارتش و مقاومت لبنان، دیگر هیچ بخشی از خاک لبنان مکان مناسبی برای ماجراجویی های ارتش اسراییل نیست.

سید حسن نصرالله گفت: در گذشته از داخل مزارع اشغالی "شبعا"، اسرائیل هدف حمله قرار می گرفت، اما امروز با افزایش توان رزمی حزب الله از مرزهای ۱۹۴۸ که رژیم صهیونیستی آن را خط قرمز خود می داند، به تل آویو حمله می کنیم.

نصرالله خطاب به صهیونیست ها گفت: اول سپتامبر ۲۰۱۹ را خوب به خاطر بسپارید زیرا که این روز آغاز مرحله جدیدی برای دفاع از لبنان است که در آن هیچ خط قرمزی برای مقاومت وجود ندارد.

حزب الله لبنان روز یکشنبه از انهدام یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در جاده پادگان «افیفیم» خبر داد که بر اثر آن یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی منهدم شد.حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد، در این عملیات شماری از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شده اند. 

این رویدادها در شرایطی رخ داد که بامداد یکشنبه دو فروند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان در جنوب بیروت در منطقه ضاحیه سقوط کردند.

کلیدواژه