امیر جهانشاهی: برای مقابله با دشمن کاملا آماده هستیم
https://parstoday.ir/fa/iran-i40218-امیر_جهانشاهی_برای_مقابله_با_دشمن_کاملا_آماده_هستیم
پارس‌تودی- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تجهیز یگان‌ها به سامانه‌ها، ادوات، تسلیحات، مهمات و ارتقاء بیش از پیش توان رزمی نیرو‌ها در حال انجام است.
(last modified 2026-06-23T12:36:28+00:00 )
تیر ۰۲, ۱۴۰۵ ۱۵:۵۸ Asia/Tehran
  • امیر سرتیپ علی جهانشاهی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
    امیر سرتیپ علی جهانشاهی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

پارس‌تودی- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تجهیز یگان‌ها به سامانه‌ها، ادوات، تسلیحات، مهمات و ارتقاء بیش از پیش توان رزمی نیرو‌ها در حال انجام است.

به گزارش پارس‌تودی به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ علی جهانشاهی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای میدانی خود از یگان‌های مستقر در جنوب شرق ایران، گفت: این یگان‌ها از روحیه و انگیزه بسیار قوی و مطلوبی برخوردار بوده و با روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی، مأموریت‌های خود را دنبال می‌کنند، در تمامی این مناطق، نیروهای ما با هوشیاری کامل و آمادگی بالا در صحنه حضور دارند.

امیر سرتیپ جهانشاهی تاکید کرد: نیروهای مسلح با مردم عزیز ایران، با خون خود پیمان بسته و تا پای جان برای دفاع از کشور، ایستاده‌اند. دفاع از امنیت، استقلال و عزت ایران اسلامی وظیفه‌ای است که با تمام وجود به آن پایبند هستیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود، به اولویت‌های نیروی زمینی ارتش ایران اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت ما ارتقاء مستمر توان رزمی و افزایش آمادگی یگان‌هاست، بر همین اساس از ظرفیت‌های صنعت دفاعی، شرکت‌های دانش‌بنیان، نخبگان ایران و مجموعه‌های جهاد خودکفایی در ارتش برای توسعه توانمندی‌های دفاعی، بهره می‌گیریم.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ اقتدار دفاعی ایران، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که به رژیم صهیونیستی و نظام سلطه نمی‌توان اعتماد کرد. بنابراین باید همواره قدرتمند، آماده و هوشیار باشیم. همان‌گونه که رهبر شهید انقلاب همواره تأکید داشتند که اگر می‌خواهیم دشمن جرأت تعرض به کشور را نداشته باشد، باید همواره قوی باشیم و قدرت خود را تقویت کنیم.

hk