اسفند ۰۷, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۲ Asia/Dushanbe
  •  سردار شکارچی: ایران  برای تأمین نیازمندی‌های دفاعی وابستگی به هیچ کشوری ندارد

 معاون فرهنگی وتبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ تأمین نیازمندی‌های دفاعی وابستگی به هیچ کشوری ندارد.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی»  در بیست و یکمین دوره تئوری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در حال برگزاری است، با بیان اینکه جمهوری اسلامی به هیچ عنوان با ظلم کنار نخواهد آمد، افزود: انقلاب اسلامی مدافع مظلومان عالم در مقابل کفار و مشرکان و زورگویان جهان است.

  • شکارچی تصریح کرد: دشمن از ابتدای انقلاب به خوبی متوجه اهداف انقلاب اسلامی شده بود و به همین خاطر جنگ تحمیلی بر ایران را آغاز کرد تا  نظام با وجهه اسلامیت شکل نگیرد.
  • معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه در جنگ تحمیلی ارتش بعث عراق خط مقدم نظام سلطه بود، افزود: ده‌ها قرارگاه مهم و راهبردی نظام سلطه در پشت این خط مقدم حضور داشتند و همه کشورهای ابرقدرت سلاح، تجهیزات، امکانات و ابزارهای لازم را در اختیار ارتش عراق می‌گذاشتند.

سردار شکارچی گفت: در جنگ تحمیلی بیش از ۳۰ کشور جهان و چند برابر ثروت ملی عراق، این کشور را تجهیز و کمک اطلاعاتی و تسلیحاتی و تبلیغاتی و سیاسی می‌کردند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ایران افزود: جمهوری اسلامی در حوزه فناوری و علمی در عرصه‌های مختلف بین اولین‌های جهان بوده و دشمن  از قدرت ایران وحشت زده است.

 

کلیدواژه