اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۴:۰۳ Asia/Dushanbe
  • سردار سلامی: مرزهای قدرت سیاسی و دفاعی ایران اسلامی عالم را درنوردیده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز هیچ قدرتی یارای ایستادگی در برابر ایران مقتدر و در حال پیشرفت را ندارد و دامنه مرزهای قدرت سیاسی و دفاعی ایران تا به دریای سرخ تا شرق مدیترانه و قطران پیش رفته و عالم را درنوردیده است.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات غرورآفرین "بازی دراز" و افتتاحیه اردوهای راهیان نور در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب، استان کرمانشاه، غرب ایران، افزود: امروز ایران اسلامی، مبارزه خود را ضد مستکبران در هزاران کیلومتر دورتر از مرزها گسترش داده است و متجاوزان را تعقیب و تحقیر می کند.

  • سردار سلامی گفت: جوان ایرانی امروز الگویی برای برای جوانان مسلمان است و جوانان شهیدی که در ارتفاعات استوار "بازی دراز" به شهادت رسیدند الگوها و نمونه ها درخشانی برای جوانان مجاهدی شدند که امروز در سراسر نقاط عالم اسلام در عراق، سوریه، لبنان، یمن، افغانستان و بلاد اسلامی متجاوزان را تعقیب و تحقیر و تنبیه می می‌کنند.
  • فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز آمریکا در حال ترک جهان اسلام در غرب آسیا و خاورمیانه است و دیگر نمی تواند در سرزمین‌های اسلامی آزادانه و ایمن حرکت کند.
  • سردار سلامی گفت: در سرزمینهای اشغالی هم مخالفت با رژیم صهیونیستی به خیابانهای کشیده شده است و روزانه حداقل ۳۰ عملیات در سرزمین‌های اشغالی ضد  صهیونیست‌ها انجام می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان اینکه درگیری با امپراتوری های بزرگ سختی های خود را دارد، تصریح کرد: مردم به خداوند تکیه می کنند و می دانند که بزرگی و عزت متعلق به خداوند است و با نور خداوند بزرگ هیچ قدرتی وجود ندارد و مردم ما این را در میدان جهاد تجربه کرده اند.

کلیدواژه