اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۵ Asia/Dushanbe
  •  سرلشکر سلامی: اتفاقات بزرگی در راه است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به تحولات اخیر منطقه غرب آسیا گفت، اتفاقات بزرگی در راه است و حق دوباره در منطقه طلوع خواهد کرد.

به گزارش رادیوتاجیکی صدای خراسان،سردار سرلشکر حسین سلامی ‌‌ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت، صهیونیست‌هایی که چند ماه قبل به رجزخوانی افتاده بودند، اکنون خیره مانده‌اند زیرا هر روز فلسطینیان بیش از ۳۰ عملیات در سرزمین‌های اشغالی انجام می دهند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه غرب به‌تازگی درک کرده که سیستم‌ها باعث پیروزی در جنگ‌ها نمی‌شوند افزود، به همین دلیل است که غرب فراتر از تهاجم فرهنگی و حصر اقتصادی به دنبال ترور، خرابکاری، گسترش ناامنی و جنگ ترکیبی هستند تا چکیده هر آن‌چه تاریخ از شرارت سراغ داشته بر سر ملت ایران خراب کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد، هیچ نظامی نمی‌توانست حتی در برابر یکی از این توطئه‌ها دوام بیاورد اما جمهوری اسلامی ایران تاکنون در برابر همه این برنامه‌ریزی‌ها ایستادگی کرده و پرچم خود را در اهتزاز نگاه داشته است.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه تجربه ملت ایران از مقاومت، همواره شیرین بوده است، گفت، همه آن‌هایی که بدخواه ملت ایران هستند، از کشورهای نظام سلطه گرفته تا محور ارتجاع عربی و حتی اپوزوسیون خارجی امیدوار بودند که اغتشاشات ماه های گذشته، ایران اسلامی را دچار فروپاشی کند اما حقیقت آن است که امروز آن‌ها خودشان گرفتار فروپاشی و تزلزل شده‌اند و نظام اسلامی همچنان مقتدرانه در میدان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکایی‌ها هم دیگر تمایلی به حمایت از صهیونیست‌ها ندارند اظهار کرد، این ایران بود که بر آمریکایی‌ها تحمیل کرد، منطقه غرب آسیا را دیگر جزو اولویت‌های خود نداند و این روزها فقط دو پایگاه آمریکایی در عراق باقی مانده و خلیج‌ فارس هم به‌کلی پاک‌سازی شده است.

کلیدواژه