خرداد ۰۷, ۱۴۰۲ ۱۲:۳۴ Asia/Dushanbe
  • بررسی ماموریت‌های رسانه های مقاومت در دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با سید حسن نصرالله

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در بیروت دیدار کرد.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،«پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان درباره ماموریت های محور مقاومت در زمینه رسانه و چالش‌های رسانه ای و سیاسی در مقابله با رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.
رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با هدف رایزنی در راستای تعامل رسانه ای برای تبیین دستاوردهای محور مقاومت، به بیروت سفر کرده است.
جبلی پنجشنبه شب در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بیروت با تاکید براینکه در دوران پیروزی‌های محور مقاومت، ایجاب پیوست رسانه‌ای تعامل و هم افزایی تمام کشور‌های محور مقاومت است، گفت: این سفر درجهت همفکری و تعامل بهتر با رسانه‌ها و مسئولان مختلف برای تبیین دستاورد‌های محور مقاومت است.
جبلی همچنین با اشاره به پوشش خوب، بهنگام و سریع رویداد‌های منطقه در شبکه‌های مختلف رسانه ملی از جمله شبکه‌های برون مرزی افزود: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران کارنامه درخشانی در کشور‌های محور مقاومت دارد، به ویژه در مواقع حساس از جمله در آزادی سازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰و همچنین در پیروزی جنگ سی و سه روزه در لبنان بسیار موثر بوده است.

لبنان در سال ۲۰۲۳ از سوی اتحادیه عرب به عنوان پایتخت رسانه‌ای جهان عرب برگزیده شده است.

کلیدواژه