تیر ۲۰, ۱۴۰۲ ۰۹:۰۴ Asia/Dushanbe
  • کشف ارتباط رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن در سوئد
    کشف ارتباط رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن در سوئد

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از رابطه بین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی و «سلوان مومیکا» عنصر هتاک به قرآن مجید در سوئد پرده برداشت.

فردی افراطی به نام «سلوان مومیکا» 28 ژوئن در استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن را پاره کرد و آن را در مسجد مرکزی این شهر به آتش کشید.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان، وزارت اطلاعات ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد، بر مبنای اطلاعات موثق به دست آمده، «سلوان مومیکا» فرد هتاک به ساحت قرآن کریم، متولد سال ۱۹۸۶ در عراق بوده و در سال ۲۰۱۹ به استخدام سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی درآمده است.

این اطلاعیه با اشاره به اینکه سلوان مومیکا نقش عمده‌ای در جاسوسی از جریان مقاومت و پیشبرد پروژه‌ی تجزیه‌ی عراق ایفا می کند می افزاید، مومیکا اقامت در سوئد را به‌عنوان دستمزد خیانت‌هایش به ملّت عراق و امّت اسلام، از صهیونیست‌ها مطالبه و دریافت می‌کند و پس از اقامت در سوئد، مزدوری خویش برای رژیم غاصب را در قالب مأموریت‌های متناسب با شرایط و دسترسی‌های جدیدش ادامه می‌دهد.

وزارت اطلاعات ایران در این اطلاعیه تصریح کرد، مومیکا در هفته‌های اخیر و به‌دنبال برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی برای سرکوب مقاومت مشروع مردمی فلسطین در کرانه باختری رود اردن، پروژه‌ سیاه و ملحدانه هتاکی به قرآن مجید را با هدف به حاشیه راندن اخبار جنایات هولناک و گسترده‌ رژیم صهیونیستی به اجرا می‌گذارد.

بیشتر بخوانید :

کلیدواژه