مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۶:۲۸ Asia/Dushanbe
  • برگزاری رزمایش شناورهای دریایی ایران در آب‌های شمال خلیج فارس
    برگزاری رزمایش شناورهای دریایی ایران در آب‌های شمال خلیج فارس

رزمایش شناورهای دریایی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آب‌های شمال خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ناوسالار پاسدار علی بخشایی فرمانده بسیج دریایی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت، در این رزمایش شرکت‌کنندگان با به حرکت درآوردن شناورهای خود در آب‌های خلیج فارس که پرچم های کشورهای ایران، فلسطین و جبهه مقاومت بر روی آنها نصب بود، انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی کودک‌کش اعلام کردند.

ناوسالار بخشایی افزود، رزمایش شناورهای دریایی در حمایت از زنان، مردان و کودکان مظلوم فلسطین در شهرهای اهواز، هندیجان، اروندکنار برگزار شد.

تداوم رویکرد نژادپرستانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم فلسطین موجب شد مقاومت فلسطین 7 اکتبر 2023 در عملیات «طوفان الاقصی» ضربات سنگین و جبران ناپذیری را به این رژیم وارد کند و دست کم دوهزار صهیونیست را به هلاکت برساند.

از این رو، رژیم صهیونیستی برای جبران شکست سهمگین خود به کشتار غیرنظامیان و مردم مظلوم فلسطین روی آورده و با هدف قراردادن اماکن مسکونی، درمانی، مساجد و مکان های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه بیش از چهار هزار فلسطینی را که بیشتر آنها کودک و زن هستند، به شهادت رسانده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا روز جمعه، چهار هزار و137 فلسطینی شهید و بیش از 13 هزار نفر هم در این حملات مجروح شده اند.

کلیدواژه