آبان ۰۴, ۱۴۰۲ ۰۹:۱۳ Asia/Dushanbe
  • وزیر کشور ایران: فلسطین مساله زنده، گسترده و مداوم در جهان است
    وزیر کشور ایران: فلسطین مساله زنده، گسترده و مداوم در جهان است

وزیر کشور ایران با بیان اینکه امروز مساله فلسطین به یک مساله زنده، گسترده و مداوم در جهان تبدیل شده است، گفت: جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را به ذلت کشانده و بقای آن را زیر سوال برده است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور ایران عصر روز (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم فلسطین و نوار غزه افزود: رژیم اشغالگر قدس پس از انقلاب اسلامی نتوانست سیاست های توسعه طلبانه صهیونیستی خود را به پیش ببرد.

وحیدی گفت: رژیم صهیونیستی در این ۷۵ سال حضور ننگین خود، هیچ گاه چنین وضعیتی را تجربه نکرده است.

وزیر کشور ایران خاطرنشان کرد: با وجود بسته شدن آب، برق و سوخت به روی ساکنان غزه، مقاوم ایستاده اند و این سند حقانیت ملت فلسطین و خباثت دشمنان ملت فلسطین و امت اسلام است.

مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم فلسطین و نوار غزه با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و تنی چند از اصحاب رسانه در میدان فلسطین تهران برگزار شد.

نیروهای مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها، از روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات "طوفان الاقصی" را از باریکه غزه ضد مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده است.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین در طی ۱۹ روز جنایت رژیم صهیونیستی در باریکه غزه، بیش از ۶ هزار نفر شهید و حدود ۲۰ هزار نفر هم مجروج شده‌اند.

کلیدواژه