دی ۰۲, ۱۴۰۲ ۱۲:۰۲ Asia/Dushanbe
  • تصویب ایجاد مرکز تجارت ایران با قطر
    تصویب ایجاد مرکز تجارت ایران با قطر

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر (جنوب ایران) از تصویب ایجاد مرکز تجارت ایران با قطر در دوحه با مسئولیت بوشهر در کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی دو کشور خبر داد.

قطر از کشورهای هدف و با اولویت در سیاست خارجی ایران است و مرور تاریخ روابط آنان هم نشان می‌دهد مناسبات دو کشور همواره عمیق و رو به رشد بوده است.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،در همین راستا، «مهرداد ابراهیمی» مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: به زودی مرکز تجارت ایران با قطر با مسئولیت استان بوشهر در دوحه راه‌اندازی می شود.

ابراهیمی افزود: ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی ، دفتر حقوقی ، دفتر بازاریابی و خانه تجار از مهمترین کارکرد ها و وظایف این مرکز به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر افزود: استان بوشهر و بندر دیر نزدیکترین نقطه به کشور قطر هستند و هم اکنون تمامی صادرات ایران به قطر از بنادر استان و به طور ویژه بندر دیر انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر یادآور شد: مرکز تجاری ایران در قطر با مسئولیت بوشهر یک گام بسیار خوب در توسعه روابط اقتصادی این استان با کشور قطر محسوب می‌شود.

کلیدواژه