دی ۰۹, ۱۴۰۲ ۱۶:۱۵ Asia/Dushanbe
  • همسر رئیس جمهوری ایران: معرفی زیبایی‌های خانواده به جهانیان، وظیفه زنان مقاومت است
    همسر رئیس جمهوری ایران: معرفی زیبایی‌های خانواده به جهانیان، وظیفه زنان مقاومت است

همسر رئیس جمهوری اسلامی ایران، معرفی زیبایی های خانواده به جهانیان را وظیفه زنان مقاومت دانست.

اجلاسیه بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، روز جمعه با حضور بانوان جبهه مقاومت برگزار شد.همسر رئیس جمهوری اسلامی ایران یکی از سخنرانان این اجلاسیه بود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «جمیله علم‌الهدی» همسر رئیس جمهوری اسلامی ایران، در این اجلاسیه که با حضور بانوان جبهه مقاومت برگزار شد، "انقلاب تربیتی، مبارزه با استبداد پهلوی، جامعه مقاوم اسلامی در برابر تمدن الحادی غرب و جهاد تبیین"  را از مراحل انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون دانست.

 

علم الهدی با تشرح اندیشه های امام خمینی (ره) در حوزه اهمیت نظام خانواده و نقش زنان در انقلاب اسلامی و مبارزه با استبداد، افزود: حجاب در ایران پرچم اصلی است و تمام مخالفت‌ها با حجاب به خاطر مخالفت با انقلاب اسلامی است.


همسر رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا امپراطوری بزرگ رسانه‌ای را در اختیار دارد، تصریح کرد: مقاومت فلسطین، امروز برای تحقق حقیقت و ابطال باطل شروع شده است، ولی امپراطوری رسانه‌ای آمریکا اجازه شنیدن صدای فلسطین را به جهان نمی‌دهد از اینرو بر عهده همه است که به جهاد تبیین بپردازند.


علم الهدی با اشاره به تلاش دشمنان برای تغییر فرهنگ دختران و پسران و کودکان و نوجوانان گفت: وظیفه زنان انقلابی و مقاوم است که زیبایی‌های خانواده و قشنگی‌های خانواده و فداکاری و وفاداری را به جهان معرفی کنند و به جای تاکید بر جنسیت زنانه، باید بر زوجیت زن و مرد تاکید کنند.
همسر رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با حضور در محل روضه الشهیدین در بیروت، ابراز امیدواری کرد وقتی فلسطین و مقاومت پیروز شد، در همین مکان جشن پیروزی برگزار شود.

 

 

کلیدواژه