دی ۱۱, ۱۴۰۲ ۰۶:۵۰ Asia/Dushanbe
  • تبریک رئیس‌جمهور ایران به مناسبت آغاز سال نو میلادی
    تبریک رئیس‌جمهور ایران به مناسبت آغاز سال نو میلادی

رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای آغاز سال نو میلادی را به سران و مردم کشورهای مسیحی تبریک گفت و سالی سرشار از آرامش و سلامتی برای عموم مردم جهان از خداوند متعال مسالت کرد.

اسلام و مسیحیت به عنوان دو دین آسمانی پیام آورعشق، همزیستی، صلح و محبت هستند؛ از اینروست که  جامعه مسلمانان و مسیحیان نسبت به رفع ظلم و ستم و رویاوریی با استکبار و استعمار جهانی بر اساس تعالیم دینی احساس تکلیف کرده  و در عرصه  مبارزه با  زورگویان در کنار هم بوده اند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران،  در این پیام‌ها تصریح کرد: امروز یکی از مهمترین بحران‌هایی که گریبانگیر جامعه بشری شده، کشتار مردم بی‌گناه در باریکه غزه توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امیدوارم در آستانه سال ۲۰۲۴ میلادی و در پرتوی مساعی مشترک رهبران جهان، شاهد اقدام فوری از سوی مجامع بین‌المللی در جهت توقف این کشتارها ضد بشریت، ریشه‌کن شدن ظلم و سلطه‌طلبی و برقراری صلح و امنیت پایدار در سراسر جهان باشیم.

فردا دوشنبه اول ژانویه 2024، آغاز سال نو میلادی است.

حضرت عیسی مسیح (ع) از پیامبران بزرگ الهی است که در قرآن کریم مورد تکریم بسیار قرار گرفته است.

قرآن کریم در آیات متعدد به معرفی مسیح (ع) و جایگاه ایشان به عنوان یکی از پیامبران اولوالعزم (صاحب کتاب و شریعت) می پردازد.

کلیدواژه