دی ۲۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۵ Asia/Dushanbe
  • بازدید از حرم مطهر، باغ نادری، آرامگاه شهدا در بهشت رضا (ع) و کوهسنگی  از جمله برنامه های این تور است
    بازدید از حرم مطهر، باغ نادری، آرامگاه شهدا در بهشت رضا (ع) و کوهسنگی از جمله برنامه های این تور است

تور‌های گردشگری مقاومت، برای اولین بار در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی - اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با توجه به ظرفیت‌ های گردشگری حوزه مقاومت در مشهد،سلسله تور‌هایی به منظور بازدید از مکان رویداد‌ها و آشنایی با سرداران دلیر خراسانی برگزار می‌شود.

سیدجلیل بامشکی معاون افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری شهر مشهد در حوزه مقاومت و اهمیت این موضوع به همت معاونت زیارت و گردشگری شهرداری مشهد سلسله تور‌های هویتی زیارتی با عنوان «دیار دلیران» برای اولین بار در قالب بازدید و آشنایی با مکان رویداد‌ها و سرداران دلیرخراسانی در دوره‌های مختلف تاریخی در شهر مشهد برگزار می‌شود.

 وی گفت: این تور‌ها به صورت نیمروزه و برای نخستین بار همزمان با گرامیداشت دهه فجر برای کارکنان منتخب شهرداری مشهد برگزار می‌شود و در فرصت‌های پیش رو، امکان حضور در این تور‌ها برای فعالین فرهنگی و کانون‌های سطح شهر مشهد فراهم است.

 بامشکی با اشاره به مکان‌ های مقاومتی شهر مشهد، گفت: بازدید از مکان‌ های رویداد مقاومتی در حرم مطهر، باغ نادری، آرامگاه شهدا در بهشت رضا (ع) و کوهسنگی و سایر مکان‌ های دارای رویداد محور مقاومتی از جمله برنامه‌ های مهم بازدید در این تور است.

 

بیشتر بخوانید:

کلیدواژه