بهمن ۱۴, ۱۴۰۲ ۰۹:۴۲ Asia/Dushanbe
  • اعلام همبستگی بیش از 3 هزار خبرنگار ایرانی با خبرنگاران فلسطینی
    اعلام همبستگی بیش از 3 هزار خبرنگار ایرانی با خبرنگاران فلسطینی

برون مرزی- سه هزار و ۵۷۴ نفر از خبرنگاران ایرانی با امضای بیانیه‌ای با خبرنگاران فلسطینی، اعلام همبستگی کردند.

به گزارش ردیو تاجیکی صدای خراسان، خبرنگاران ایرانی با امضای بیانیه‌ ای ضمن اعلام همبستکی با خبرنگاران فلسطینی، اعلام کردند: خبرنگاران در رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی در حمایت از ملت مظلوم و مقتدر فلسطین فروگذار نخواهند کرد.

خبرنگاران ایرانی در ادامه این بیانیه ضمن قدردانی از مقاومت خبرنگاران فلسطینی تاکید کردند، جهان در کنار آرمان مقاومت و ملت فلسطین تمام قد ایستاده‌ و این شاید شیرین ترین حقیقتِ این روزهای تلخ است که رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست، هر لحظه بر دامنه جنایات و کشتار خود در غزه می‌افزاید. 

فعالان رسانه‌ ای و خبرنگاران ایران همچنین خطاب به خبرنگاران فلسطینی اعلام کردند: سلاح شما در مبارزه با ظلم، اطلاع رسانی است و چه غیورانه و هوشمندانه از این سلاح علیه دشمن کودک کش صهیونیستی بهره بردید و حقایق جنگ و جنایات رژیم نسل‌کش صهیونیستی و حماسهِ ایثار و ایمان مردم رشید و مقاوم غزه را از لابه‌لای آتش و خون، گزارش می کنید.

در این بیانیه آمده است: باید اذعان کرد یکی از شاخصه های پیروزی جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی، حضور گسترده و فعالیت بی نظیر فعالان رسانه های فلسطینی بود و این مسئله به خوبی اهمیت جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها و نیز اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و سریع را تایید می‌کند.

فعالان رسانه ای ایران در ادامه با گرامیداشت شهادت حدود 120 خبرنگار و فعال رسانه ای فلسطینی در چهار ماه گذشته، تاکید کردند، بی‌تردید خون پاک این شهیدان، آخرین روایتِ حقیقی از جنگی ناجوانمردانه بوده و خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ در ایران هم با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، تاکید دارند که خورشید حقیقت در پشت پرده جهالت‌فروشی رسانه‌های صهیونیستی هرگز نخواهد ماند.

 

کلیدواژه