اسفند ۱۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۳ Asia/Dushanbe
  • رییسی: در ایران ۲ میلیون تن آهن اسفنجی تولید می‌شود و ایران اسلامی دراین زمینه مقام اول منطقه و رتبه دوم دنیا را دارد
    رییسی: در ایران ۲ میلیون تن آهن اسفنجی تولید می‌شود و ایران اسلامی دراین زمینه مقام اول منطقه و رتبه دوم دنیا را دارد

رئیس جمهوری اسلامی ایران، ایران اسلامی امروز را پیشرفته و فن آور دانست .

به گزارش روز شنبه خبرگزاری صدا و سیما،  «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران  دیروز جمعه در مراسم افتتاح کارخانه زمزم ۳ شرکت فولاد خوزستان در جنوب غرب ایران گفت : امروز جنگ اراده هاست و دشمن نمی‌خواهد ایران  توسعه و پیشرفت کند، اما ملت ایران در جهت گسترش کار، تولید و اشتغالزایی  در جنگ اراده‌ها پیروز شدند .

رپیسی اظهارداشت:  امروز در استان خوزستان شاهد بهره برداری از طرح‌های مهم اقتصادی هستیم که به برکت دستان متخصصان، کارشناسان، مشاوران و کارگران داخلی  ایران انجام شده است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به اینکه کارخانه زمزم ۳ شرکت فولاد خوزستان با مشارکت ۱۱۵ شرکت دانش بنیان و  بیش از ۵۰ شرکت صنعتی داخلی  و بدون حضور کارشناسان خارجی ساخته و راه اندازی شده است گفت: در ایران ۲ میلیون تن آهن اسفنجی تولید می‌شود و ایران اسلامی دراین زمینه مقام اول منطقه و رتبه دوم دنیا را دارد و این افتخار بزرگی است.

رئیسی با اشاره به بهره برداری رسمی از میادین نفتی جفیر و سپهر در غرب کارون اظهار داشت: این میادین نفتی با مشارکت و سرمایه گذاری بانکی ایران ایجاد شده است و این بهترین سرمایه گذاری است  که باید هر چه بیشتر گسترش یابد.

 

کلیدواژه