فروردین ۰۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۲ Asia/Dushanbe
  •  رئیسی: سال ۱۴۰۳ سال افزایش تولید خواهد بود
    رئیسی: سال ۱۴۰۳ سال افزایش تولید خواهد بود

رئیس جمهوری اسلامی ایران، با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، گفت: سال ۱۴۰۳ سال افزایش تولید خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس؛ «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام تلویزیونی به مناسبت آغاز سال نو شمسی (1403) با برشمردن تحولات سال گذشته در حوزه های مختلف گفت: سال ۱۴۰۲ سال پر فراز و نشیبی همراه با حوداث مهم بود؛ هم شیرینی داشت و هم اتفاقات تلخ، اما برآیند اتفاقات سال گذشته رشد ایران در همه بخش ها بود.

رییسی افزود: سه سال متوالی است که کشور، رشدهای بالای ۴ درصد را تجربه می‌کند و این در حالی است که میانگین رشد اقتصادی در دهه ۹۰ کم‌تر از یک درصد بوده است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران رئیسی تصریح کرد: با همراهی مردم، سال 1403 سال رونقِ بیشترِ تولید و اقتصاد، کاهشِ بیشترِ نرخ تورّم و خدمت‌رسانی گسترده به ایرانیان است.

رئیسی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی، اتحاد، همدلی و همراهی مردم و مسئولان را موجب ناکامی دشمنان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: حضور معنادار مردم در عرصه‌های مختلف، دشمنان را مأیوس کرد. 

رئیس جمهوری اسلامی ایران گریزی به تحولات منطقه و جنگ غزه هم زد و با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و تحسین ایستادگی فلسطینیان در برابر دشمن صهیونیستی، گفت: زورگویانِ عالَم، از به‌روزترین بمب‌های سنگرشکن تا میلیاردها دلار پول در اختیار صهیونیست‌ها قرار دادند تا دو میلیون انسان در غزه را از بین ببرند، اما نتوانستند.

 

 

کلیدواژه