وزیر خارجه ایران: دیگر هیچکس به آمریکا اعتماد نخواهد کرد
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، رفتارهای «دونالد ترامپ» در قبال «برجام»، اعتبار آمریکا را خدشه دار کرده و باعث شده است دیگر کسی به آمریکا اعتماد نکند.
به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان، «محمد جواد ظریف» شب گذشته در گفتگو با شبکه آمریکایی «سیبیاس» گفت: رئیس جمهوری آمریکا چشم خود را بر واقعیات بسته است.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا جمعهشب بدون توجه به هشت گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی که در آنان پایبندی ایران به برجام تاکید شده است، اعلام کرد پایبندی جمهوری اسلامی ایران به برنامه جامع اقدام مشترک را تایید نخواهد کرد.
هرچند این اقدام با هدف لغو این توافق بین المللی صورت گرفت اما اتحادیه اروپا و بسیاری دیگر از کشورهای جهان پس از این اظهارات ترامپ اعلام کردند، مانند گذشته از برجام کاملا حمایت خواهند کرد.