روایت خطیب جمعه تهران از پشتپرده آشوبها در ایران
خطیب نماز جمعه تهران گفت: اغتشاشات اخیر در ایران با طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و کمکهای مالی عربستانسعودی انجام گرفت.
به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبههای این هفته نماز جمعه تهران گفت: آشوب و فتنه اخیر در ایران، چهره واقعی گروهک تروریستی منافقین و دشمنان ملت ایران را نشان داد.
وی افزود: ملت ایران بهخوبی صف خود را اغتشاشگران و فرصتطلبان جدا کرد.
از پنجشنبه 28 دسامبر 2017 به مدت یک هفته برخی مردم چند شهر ایران به خصوص مالباختگان چند موسسه مالی ورشکست شده، در اعتراض به اوضاع اقتصادی خود تجمع برگزار کردند اما فرصت طلبان و آشوبگران شماری از این تجمع ها را به خشونت کشیدند.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به نقش عوامل خارجی سازمان دهنده این اغتشاشات در ایران، گفت: تا زمانی که ملت ایران استقلال خود را حفظ کند و مقابل زیادهخواهیهای استکبار جهانی بایستد، مورد تهاجم قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام صدیقی همچنین گفت: آمریکا در برابر ملت ایران گرفتار سردرگمی شده است و اگر بار دیگر هوس توطئه ضد ایران کند، تودهنی محکمی از ملت ایران خواهد خورد.