قدردانی رهبر انقلاب اسلامی از مردم ایران
رهبر معظم انقلاب اسلامی یکشنبه شب در پیامی از ملت ایران به دلیل حضور حماسی و خیرهکننده آنان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تجلیل کردند.
به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای در این پیام خاطرنشان کردند عظمت راهپیمایی روز یکشنبه ملت ایران که به نظرِ محاسبهگرانِ دقیق، از سالهای پیش پرجمعیتتر و پرشورتر بود، پاسخ قاطع و دندانشکنی به بیگانگان و دشمنان و سستعهدان داد.
ایشان در این پیام با اشاره به اینکه دشمن با تکیه بر تصوّر ناقص و باطل خود از ایران و ایرانی، همهی توان و تلاش تبلیغی خود را بر این متمرکز کرده بود که 22 بهمن امسال را بیرونق و احیاناً به ضد خود تبدیل کند، افزودند: ملت ایران عملاً زنده و پویا بودن انقلاب اسلامی ایران را به رخ دشمن کشید و پایبندی به آرمان های امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را با شعارها و حضور گرم خود با صدای بلند فریاد زد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسوولان ایران خواستند قدر این پدیدهی بینظیر را بدانند و با استقامت کامل، روحیهی انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز ایران خدمت و از آرمان های انقلاب دفاع کنند.
راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران روز یکشنبه همزمان در تهران و بیش از هزار شهر و چهار هزار روستا در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.
انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز 11 فوریه 1979 (22 بهمن 1357 هجری شمسی) بر رژیم پهلوی پیروز شد.