دلیل همصدایی واشنگتن، تلآویو و ریاض ضد ایران
امام جمعه تهران دلیل همدستی و همصدایی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان را ضد ایران، خشم آنها از پیشرفتهای جمهوری اسلامی دانست.
به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان، آیت الله محمدعلی موحدیکرمانی در خطبههای نماز جمعه این هفته تهران گفت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان درصدد ایجاد هم رأیی منطقهای و بینالمللی ضد ایران هستند زیرا پیشرفتهای ایراناسلامی آنها را عصبانی کرده است.
خطیب جمعه تهران تأکید کرد ایران باوجود توطئههای دشمنان به پیشرفتهای خود در عرصههای مختلف ادامه خواهد داد.
آیت الله موحدیکرمانی همچنین جنایت اوباش در خیابان پاسداران تهران را که به شهادت سه مامور نیروی انتظامی ایران و دو بسیجی منجر شد محکوم کرد و از دستگاه قضایی خواست با عاملان این جنایت قاطعانه برخورد کند.
امام جمعه موقت تهران همچنین با ابراز همدردی با خانواده قربانیان سقوط هواپیمای تهران – یاسوج، برای بازماندگان صبر و برای جان باختگان غفرانالهی مسالت کرد.
امام جمعه تهران همچنین فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دخت نبی مکرم اسلام (ص) را به همه دوستداران اهل بیت تسلیت گفت.