خطیب نماز جمعه تهران: ایران به هیچ قدرتی اجازه مداخله نخواهد داد
امام جمعه موقت تهران گفت: حضور ایران در منطقه به هیچ قدرت خارجی ربطی ندارد و ایران به هیچ قدرتی اجازه مداخله نخواهد داد.
به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان، حجت الاسلام و المسلمین «کاظم صدیقی» در خطبه های نماز جمعه تهران، تصریح کرد: اینکه کشوری اروپایی به عنوان دلال آمریکا به ایران بگوید شما در منطقه باید از ما اجازه بگیرید، پذیرفتنی نیست.
امام جمعه موقت تهران افزود: حضور و نفوذ منطقه ای ایران در مقابل حضور فتنه گرایانه و مفسدانه آمریکا در منطقه است.
حجت الاسلام صدیقی به ناکامی توطئه های استکبار جهانی برای ضربه زدن به ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: تمامی این توطئه ها برای ایجاد اغتشاش و شورش در ایران در ماه های اخیر با بصیرت، عنایت خداوند و راهبری هوشمندانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی خنثی شده است.
صدیقی همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن و مادر، ایشان را الگو و اسوه موحدان عالم، آزادگان جهان، الگوی جهان اسلام و ملت ایران برشمرد و افزود: حضرت صدیقه طاهره (س) انسانی کامل و الگوی همه انسان هایی است که به ارزش های انسانی می اندیشند.