صعود تنیس روی میز ایران به دسته یک جهان
تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات جهانی سوئد، برای نخستین بار، جواز حضور در دسته یک جهان را کسب کرد.
به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،در ادامه مسابقات جهانی تنیس روی میز که در «هالمستاد» Halmstad سوئد در جریان است، تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران، امروز (شنبه) با پیروزی سه بر یک در بازی با اوکراین ، ضمن صعود به فینال دسته دو، جواز حضور در دسته یک جهان را نیز کسب کرد.
تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران پیش از این مقابل تیمهای لوکزامبورگ، پورتریکو، آمریکا و اسپانیا به برتری رسیده بود.
ایران در فینال باید به مصاف برنده مجارستان و اسلواکی برود.
رقابتهای تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان 2018 ، از روز یکشنبه 29 آوریل در شهر «هالمستاد» سوئد آغاز شده است.
این دوره از رقابتها با حضور 72 تیم در بخش مردان و 72 تیم در بخش بانوان و در سه دسته اول، دوم و سوم برگزار می شود.