ووشوکاران ایران٬ قهرمان جهان شدند
تیم ووشوی دانشجویان ایران با کسب چهار مدال طلا، قهرمان رقابت های دانشجویان جهان در بخش "ساندا" شد.
به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان، رقابت های ووشوی قهرمانی دانشجویان جهان که از روز پنجشنبه با حضور 250 ووشوکار از 26 کشور به میزبانی "ماکائو" آغاز به کار کرده بود، امروز(یکشنبه) به پایان رسید.
در روز پایانی این رقابت ها، چهار سانداکار ایران که به دیدار پایانی اوزان مختلف بخش دختران و پسران راه یافته بودند، همگی با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا رسیدند.
تیم ووشو دانشجویان ایران علاوه بر رسیدن به عنوان قهرمانی در بخش ساندا، در مجموع دو بخش "تالو" و "ساندا" با کسب چهار مدال طلا ،عنوان نایب قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.
این نخستین بار است که تیم ووشو دانشجویان ایران به این عنوان ارزشمند در این سطح از رقابت ها دست می یابد.
چین در مجموع با کسب ٦ مدال طلا به عنوان قهرمانی دست یافت و ایران با ٤ مدال طلا دوم شد و مالزی با کسب ٣ مدال طلا، ٢ نقره و ٣ برنز به مقام سومی این رقابت ها رسید.