جان بولتون بیماری "ایران آزاری" دارد
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات ضد ایرانی «جان بولتون» مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا گفت: بولتون رفتاری نا به هنجار دارد و از بیماری «ایران آزاری» مزمنی رنج میبرد.
به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از ایسنا ، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا به تازگی در اظهاراتی خصمانه گفته است: آمریکا، ایران را آنقدر تحت فشار قرار خواهد داد تا ایران آسیب ببیند.
«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران افزود: سخنان سخیف «جان بولتون» که نشانگر ماهیت ستیزهجو و شخصیت کینهتوز او در قبال مردم ایران است، سخنی تازه و قابل توجه نیست.
قاسمی با بیان اینکه اصولا اینگونه سخن گفتن در قاموس هیچ سیاستمدار حرفهای و تربیت یافتهای پیدا نمیشود افزود: بیان اینگونه کلمات سخیف توسط بولتون که از گذشته با برخی گروههای تروریستی در ارتباط است و از آنان مزد دریافت میکند، تعجبآور نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد: جان بولتون که با لذتی تمام و البته بسیار غیرمتعارف و شرمآور از ایجاد فشار هر چه بیشتر، تحریم و تهدید ایران سخن میگوید، از ایرانیان درک و فهم درستی ندارد.
قاسمی گفت: ملت ایران، امروز نیز با صبری راهبردی و هوشمندی همیشگی در برابر دشمنان ایستادگی خواهد کرد و قطعا اجازه تعبیر خوابهای آشفته این افراد را نخواهد داد.