خطیب جمعه تهران: کاخ سفید از ایران عصبانی است
https://parstoday.ir/tajiki/news/iran-i42895-خطیب_جمعه_تهران_کاخ_سفید_از_ایران_عصبانی_است
خطیب نماز جمعه تهران گفت: پیروزی محور مقاومت برابر گروه های تروریستی و شکست سیاست های آمریکا در منطقه، دلیل عصبانیت کاخ سفید از ایران است.
(last modified 2024-01-23T05:36:52+00:00 )
فروردین ۳۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۹ Asia/Dushanbe
  • خطیب جمعه تهران: کاخ سفید از ایران عصبانی است

خطیب نماز جمعه تهران گفت: پیروزی محور مقاومت برابر گروه های تروریستی و شکست سیاست های آمریکا در منطقه، دلیل عصبانیت کاخ سفید از ایران است.

حجت الاسلام «کاظم صدیقی» در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به اقدام آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی این کشور افزود: ایران با شکست گروه های تروریستی در سوریه و عراق، سیاست های منطقه ای آمریکا را زیر سوال برده است.
صدیقی با انتقاد از اقدام آمریکا در جلوگیری از ارسال کمک دیگر کشورها برای سیل‌زدگان ایران تصریح کرد: این اقدام آمریکا بار دیگر دشمنی واشنگتن با مردم ایران را آشکار کرد.
خطیب نماز جمعه تهران همچنین با بیان اینکه برخی کشورهای اروپایی در رذالت مانند آمریکایی ها هستند افزود:اروپایی ها در مواقع سختی ایران را تنها می گذارند از این رو باید در برابر اقدام های اروپایی ها هوشیار بود.
صدیقی با بیان اینکه اقدام های ضد ایرانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مانند فرانسه نتیجه ای برای آنان نخواهد داشت تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با بالندگی، پویایی و اقتدار از این مرحله هم با موفقیت عبور خواهد کرد و باردیگر دشمنان را لگدمال می کند.
نمازگزاران تهرانی پیش از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهایی سیاست های ضد انسانی آمریکا را محکوم کردند.