آبان ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۶:۰۰ Asia/Dushanbe
  •  روحانی: آشوب طلبان سازمان یافته، مجری برنامه دشمنان ضد ایران بودند

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مسائل پیش‌آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور گفت: آشوب طلبان سازمان یافته و مسلح، مجری برنامه ارتجاع منطقه، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ضد ایران بودند.

به گزارش رادیو برون مرزی صدای خراسان ،«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با بیان اینکه مردم ایران از آزمون تاریخی دیگری سربلند بیرون آمدند، افزود: آنهایی که ضربه به نظام جمهوری اسلامی را طراحی کرده بودند و طی دوسال گذشته با تحریم‌های جدید و فشار حداکثری می‌خواستند مردم ایران را در برابر نظام قرار دهند، با هوشیاری مردم ایران بار دیگر ناکام ماندند.
روحانی با تمجید از مردم ایران و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیانات حکیمانه خود کاملاً مردم ایران را راهنمایی و واقعیت‌ها را تبیین کردند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه این پیروزی بزرگی برای ملت ایران است ، افزود: اجتماعات عظیم خودجوش مردم ایران در شهر‌های مختلف، قدرت، هوشیاری، اتحاد و همبستگی مردم ایران با نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.
روحانی همچنین ضمن ابراز همدردی با خانواده هایی که عزیزانشان در حوادث اخیر توسط آشوبگران به شهادت رسیدند، بر برخورد قاطع با اخلالگرانِ امنیت ملی در ایران تاکید کرد.
با اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین در ایران از بامداد روز جمعه، برخی اعتراضات مسالمت آمیز مردم با سوء استفاده برخی از اراذل و اوباش به بیراهه رفت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی یکشنبه گذشته در درس خارج فقه درباره مسائل پیش‌آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت گفتند: یقیناً برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می شوند؛ اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست، کار اشرار است.

 

کلیدواژه