دی ۰۹, ۱۳۹۸ ۱۳:۴۷ Asia/Dushanbe
  • درآمد پتروشیمی ایران به 17 میلیارد دلار رسید

رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شکست جنگ همه‌جانبه اقتصادی دشمنان علیه ایران گفت: درآمد کنونی صنعت پتروشیمی ایران با وجود تحریم ها به 17 میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان؛ «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در دیدار با فعالان صنعت پتروشیمی در تهران، با بیان اینکه تولید محصولات پتروشیمی ایران در دو سال آینده به 100 میلیون تُن خواهد رسید تصریح کرد: درآمد صنعت پتروشیمی ایران تا سال 2021 به 25 میلیارد دلار خواهد رسید.

روحانی همچنین با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران گفت: آمارهای ارایه شده در این نمایشگاه نشان می‌دهد که حرکت در این صنعت برای جهش سوم هم آغاز شده و تولید صنعت پتروشیمی ایران بعد از سال 2021 از 100 میلیون تُن به 130 میلیون تُن خواهد رسید.

رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تقریباً همه رهبران سیاسی جهان اذعان می‌کنند که آمریکا در مواجهه با ایران ناموفق بوده است افزود: موفقیت صنعت پتروشیمی ایران در شرایط عادی نبوده بلکه در شرایط تحریم و فشارهای سنگین اقتصادی به دست آمده است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دوران تحریم و فشار علیه ملت ایران روزی پایان خواهد یافت تاکید کرد: بدخواهان و دشمنان متوجه شده اند که با فشار حداکثری نمی‌توانند مردم ایران را وادار به تسلیم کنند.

کلیدواژه