شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ Asia/Dushanbe
  • رهبر معظم انقلاب: اهانت به پیامبر اسلام (ص) توطئه آمریکا و صهیونیسم است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با محکوم کردن اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم، این اقدام را نشانه آشکار کینه‌ شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام توصیف کردند.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از شبکه خبر ایران، در پیام حضرت آیه الله خامنه ای آمده است: گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریه‌ فرانسوی در اهانت به چهر‌ه‌ نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم (صلّی الله علیه و آله) بار دیگر عناد و کینه‌ شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ مسلمانان را آشکار ساخت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: بهانه‌ آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده کاملاً مردود و غلط و عوام‌فریبانه است.

حضرت آیه الله خامنه ای سیاست‌های عمیقاً ضد اسلامیِ صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری  را عامل این‌گونه حرکت‌های دشمنانه  دانستند و افزودند: این حرکت در این برهه‌ زمانی می‌تواند به انگیزه‌ منصرف کردن ذهن ملّتها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند.

ایشان  تاکید کردند : ملّتهای مسلمان بویژه کشور‌های غرب آسیا، ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه‌ حساس، باید هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.

نشریه فرانسوی شارلی ابدو به تازگی با درج کاریکاتورهای توهین آمیز درباره رسول گرامی اسلام(ص) خشم آزادگان و ملت های مسلمان را بر انگیخته است.

کلیدواژه