مهر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۴:۱۴ Asia/Dushanbe

معاون کمیسیون انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان در حوزه انتخابی تهران از حضور تاجیکستانی های ساکن گوشه و کنار ایران در سفارت دوشنبه برای شرکت در این دوره از انتخابات خبر داد.

معروف جان عبدالرحمن اف در گفتگو با خبرنگار رادیو تاجیکی صدای خراسان گفت: با آغاز ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان از ساعت 8 صبح امروز افزون بر تاجیکستانی های مقیم شهر تهران، سایر شهروندان تاجیکستانی در دیگر مناطق ایران شامل دانشجویان و افراد شاغل در کسب و کارهای مختلف در سفارت دوشنبه در تهران حضور یافته اند و رای خود را به نوبت به صندوق می ریزند.

Image Caption

معاون کمیسیون انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان در حوزه انتخابی تهران با اشاره به حضور نمایندگان رادیو تاجیکی صدای خراسان در سفارت دوشنبه در تهران برای شرکت در انتخابات افزود: افزون بر تاجیکستانی های مقیم ایران، شماری از شهروندان تاجیکستان که به علت محدودیت های پروازی ناشی از شیوع کرونا برای مدتی در ایران ماندگار شده اند نیز در این انتخابات شرکت می کنند.

عبدالرحمن اف افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا همه پروتکل های بهداشتی در محل سفارت رعایت شده است و رای دهندگان پیش از ورود به ساختمان سفارت دوشنبه، تب سنجی و پس از شستشوی دست با مواد ضدعفونی کننده وارد محل رای گیری می شوند.

Image Caption
Image Caption

وی با تبریک ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان به همه تاجیکان، این انتخابات را معرکه مهم سیاسی برای انتخاب رهبر آینده این کشور دانست و از کسانی که با حضور در این انتخابات حس مسوولیت خود را به آینده سیاسی تاجیکستان ابراز می کنند قدردانی کرد.

Image Caption

 

کلیدواژه