تیر ۰۵, ۱۴۰۰ ۱۵:۰۹ Asia/Dushanbe
  • وزیر اطلاعات ایران: تحرکات مذبوحانه دشمنان تحت رصد اطلاعاتی قرار دارد

وزیر اطلاعات ایران در پیامی تاکید کرد: هر گونه تحرکات مذبوحانه امپریالیست جنایتکار، صهیونیست غاصب و دشمنان قسم خورده‌ ملّت ایران تحت رصد و اشراف اطلاعاتی قرار دارد.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان، در پیام سید محمود علوی آمده است، فرا رسیدن هفتم تیر، یاد و خاطره شهادت مظلومانه آیت الله سید محمد بهشتی و 72 تن از یاران بی‌گناه انقلاب اسلامی در سال 1360، به دست ناپاک گروهک ضاله‌ منافقین را یادآوری می‌ کند.

علوی افزود، در آن جنایت دهشتناک، مدعیان دروغین حقوق بشر سکوت را پیشه‌ سیاست مذبوحانه خود قرار دادند و نام ننگین خویش را در کنار قاتلان سرسپرده‌ نفاق افکن برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط کردند و منافقین به پاس این چشم پوشی که تا قیام قیامت در خاطر ملّت ایران و مردم آزادی‌خواه جهان ماندگار خواهد بود؛ بیش از 17 هزار تن از ایرانیان را فجیعانه به خاک و خون کشیده و به شهادت رساندند.

وزیر اطلاعات ایران تاکید کرد: ما مصمم و استوار اجازه نمی‌دهیم در غوغای شبیخون فرهنگی، این جنایات وحشیانه به بوته‌ فراموشی سپرده شود و با تاسی از امام راحل و عظیم الشأن؛ تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.

بیشتر بخوانید:

کلیدواژه