مرداد ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۳:۰۴ Asia/Dushanbe
  • رهبر انقلاب اسلامی از برگزارکنندگان انتخابات و حضور مردم قدردانی کردند
    رهبر انقلاب اسلامی از برگزارکنندگان انتخابات و حضور مردم قدردانی کردند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری سید ابراهیم ریسی تاکید کردند، جابجایی آرام دولت‌ها نشانه وجود عقلانیت و طمأنینه در ایران است.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز سه شنبه در این مراسم گفتند: «معمولاً در بسیاری از کشورها این جابجایی با کشمکش انجام می‌شود. اینجا الحمدلله با آرامش و امنیت انجام می‌شود. این دوره هم به فضل الهی همینطور بود. هم نشانه عقلانیت و آرامش و طمأنینه عمومی حاکم بر کشور و مسئولین و مردم است و هم نشانه تنوع سیاسی است. دولت‌هایی که دست به دست کرده‌اند قدرت را، گرایش‌های مختلف سیاسی داشته‌اند. طبعاً این تنوع نشانه آزادی انتخابات و سلامت آن است.»

رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تشکر از حضور مردم و نیز از برگزارکنندگان انتخابات که سلامت و امنیت انتخابات را تأمین کردند، افزودند: «از سوی دشمنان یک توطئه برای تحریم انتخابات طراحی شده بود، در داخل هم برخی از روی غفلت بعضی هم شاید از روی غرض این سیاست را دنبال می‌کردند. مردم پاسخ قاطعی دادند و شرکت کردند. شرکت مردم با توجه به اوضاع و احوالی که وجود داشت شرکت خوبی بود و نشان دهنده حضور مردم در عرصه بود.»

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین گفتند: «خوشبختانه در بیانات رییس‌ جمهور محترم جناب آقای رییسی در تبلیغات انتخابات تکیه بر ارزش‌های اساسی انقلاب مکرر انجام گرفت، این مسیر درستی است و توصیه مؤکد ما این است که همین مسیر را ادامه دهند.» 

 

بیشتر بخوانید: