مرداد ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۹:۲۲ Asia/Dushanbe
  • رئیسی: پیام رای مردم در انتخابات تحول خواهی و عدالت طلبی بود
    رئیسی: پیام رای مردم در انتخابات تحول خواهی و عدالت طلبی بود

رئیس جمهوری ایران در مراسم تحلیف خود تاکید کرد، پیام رای مردم در انتخابات تحول خواهی و عدالت طلبی بود.

" سید ابراهیم رئیسی " رئیس جمهوری ایران، امروز پنجشنبه درمراسم تحلیف خود در مجلس شورای اسلامی ایران  گفت: پیام رای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، پیام تحول خواهی و عدالت طلبی بود.

رئیسی افزود :  مدافع واقعی حقوق بشر و حقوق انسان هستیم.

رئیس جمهوری ایران، همچنین گفت : طلوع انقلاب اسلامی در ایران فصل نوینی از آزادی، مشارکت سیاسی و مردم سالاری در تاریخ کشورمان به ثبت رسانید.

رئیسی  تصریح کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میثاق ملی، دراصل ششم، همه نهادهای حاکمیتی را محصول اراده و رای مردم دانسته است.

رئیس جمهوری ایران، همچنین گفت :  مردم برای پیمودن مسیر نورانی انقلاب عزمی راسخ دارند و  پیام رای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، پیام تحول خواهی و عدالت طلبی بود. 

رئیسی خاطرنشان کرد : سکوت در برابر ظلم، جنایت و تجاوز به حقوق انسان‌های بی‌گناه و بی دفاع را قبول نداریم.

رئیس جمهوری ایران  تصریح کرد: ظلم و جنایت چه در قلب اروپا و آمریکا باشد چه در آفریقا و چه در یمن و سوریه و فلسطین،  در کنار مظلوم خواهیم بود و در داخل هم، مردم و جوانان این مرز و بوم،  می‌خواهند که صدای مستضعفین و ولی نعمتان انقلاب باشیم.  

رئیسی تصریح کرد: به حضور مردم در صحنه و همدلی و همکاری قوای سه گانه، نهادهای انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح نیاز داریم.

رئیس جمهوری ایران تاکید کرد :  با توجه به شرایط ویژه کنونی، دولت، مجلس و قوه قضائیه، می‌بایست بیش از پیش با یکدیگر همراهی و تعامل داشته باشند و در مسیر خدمت به مردم، از هیچ فرصتی دریغ ننمایند. 

رئیسی گفت : مردم می‌خواهند  نشاط ملی و شور اجتماعی را در جامعه بگسترانیم و  دولت برخاسته از اراده  ملت، برای تامین منافع مردم و اجرای عدالت، خواهد ایستاد و در این مسیر، خستگی ناپذیر، به پیش خواهد رفت.  

رئیس جمهوری ایران  تاکید کرد: تحریم‌ها علیه ملت ایران باید لغو گردد، و  از طرح دیپلماتیک که این هدف را محقق کند حمایت خواهیم کرد.

رئیسی گفت : جمهوری اسلامی ایران ملت‌های همسایه را خویشاوند خود می‌داند.

بیشتر بخوانید :

 

کلیدواژه